11 Juni

Idag hade vi avslutningslunch på skolan. Det var skiiiit roligt! Jag njöt i fulla drag hela tiden eftersom det inte är mycket tid kvar tills jag går ut Herrskog och slutar vara en 9A:are. Jag satt vid Polly, Linnea, Enja, Karro, Peter, Pernilla, Doris, Matte och några till. Vi skrattade nästan hela tiden och det var så trevligt... jag ville aldrig att det skulle sluta. Imorgon åker jag med bussen till Nora kyrka för att få mina betyg och framför allt; säga hejdå till alla nära och kära som man kanske inte får träffa igen. Det är inte bara klassen som jag kommer sakna, jag kommer sakna lärarna nå jävulskt! Nisses roliga skratt, Aares "Ni är ju 9A, mina barn!", Åsas skrik och skäll, Doris "Ajdå", Peters galna idéer, Eriks roliga humor, Elisabeths roliga uttryck och mycket mycket mer! Det är inte lätt att sluta nian ska ni veta.

Sitter här nu och smågråter till "Äntligen på väg" eftersom det stämmer in så bra på hur jag kände det förut. Förut kunde jag inte bärga mig tills jag fick lämna min klass och börja på nytt på gymnasiet. Nu är det helt omvänt. Jag vill absolut inte skiljas från min klass, jag känner mig trygg där. Jag kommer sakna allt helt enkelt!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Elin
2009-06-13 klockan 11:11:45

Åh vad jag blir sentimental nu, ville inte heller skiljas från klassen. :( Men det blir bra på gymnasiet med, kan jag lova. :) Vad ska du gå för linje?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan