17 Juni

Idag var det första dagen på mitt sommarjobb på Ica. Det var inte så tråkigt som det kunde vara, men mn kunde ändå inte låta bli att kolla på klockan då och då. Jag jobbade en timme med Lisa vilket var jätteroligt! Sen jobbade jag resten av dagen med Jocke och dom andra i personalen. Varorna som brukar komma vid 13-14 kom idag vid 16 men vi hann ändå få undan typ allt! Jag tycker vi var duktiga.
Sen träffade jag inte SÅ många personer som man kände riktigt. Dom enda var väll Mats, Magnus o Uffe, Präst Anna och... inga fler. Skärpning nu Dockstabor, jag vill hälsa på massor av personer jag känner!

Nu ska jag stax sussa i alla fall. Börjar kl 9 imorn o jobbar till kl 14, sen är jag ledig resten av veckan :)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-06-17 klockan 16:33:53

Det var as kul att jobba med dig Becka, du vet att vi har en timme kvar då vi ska äga sönder ICA tillsammans! :D Sen har jag faktist rensat klart garderoben nu ;) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan