24 Juni

Måste egentligen sova men jag tänkte att jag kan slänga in ett blogginlägg innan jag går till friggeboden och sussar!

Jag har varit ledig idag, hur härligt som helst! Det har i alla fall varit den soligaste och jag tror den varmaste dagen på hela sommarlovet idag! jag vaknade med att en geting var inne i min friggebod (IGEN!!!) så Andreas och Pappa fick rädda mig. Vilket betydde att jag var klarvaken kl 7 på morgonen. Jag gick i alla fall in i huset och gosade ner mig i den lilla soffan och satte på MTV. Katten kom och la sig på mig och vi somnade båda två. Vi sov och vaknade fram till att klockan var 11 då åt jag frukost. Sen när det hade gått en stund så tog jag mig en promanad till Ica. Förutom att det var äckligt varmt så var det trevligt, träffade lite folk påvägen dit också. Jag hälsade på stackars Lisa som jobbade, jag tyckte extremt synd om henne. Sen fick jag lite gammal frukt av Erika (till mina kaniner) och köpte en Magnum som jag mumsade på påvägen hem.

Sen smsade jag Marre och frågade om hon var på att bada, såklart var hon det (när är PiggyBaby inte på någonting?). Så vi drog till Gällstasjön och tog oss ett dopp. Det var ganska kallt i vattnet till en början men sen vart det hääärligt, vi simmade lite också. Sen gick vi upp och njöt av solen en stund innan vi tog ett till dopp! Efter det drog vi iväg till Preem för att Marre skulle tanka på mobilen, jag å andra sidan köpte oss varsin Piggelin (min andra glass för dagen, höhö!). Sen drog jag hem för att äta en väldigt god korvstroganof, mums!

Det var meningen att detta inlägg skulle bli kort... jag tror att jag misslyckades med det. Aja, ni har i alla fall fått en detaljerad beskrivning om vad jag har gjort idag, det är aldrig fel! Imorn blir det jobb från 9 till 14 och brännboll senare på kvällen!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-06-25 klockan 01:09:51

Hihi, jag är extremt avundsjuk på din lilla lathunds dag, jag vill också sova och äta två glassar(Jag åt bara en glass idag, damn me!) men imorgon blir det våran sista timme tillsammans på ICA för i år och sen blir det brännboll. Är det inte sommarlov så säg? :D (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan