27-28 Juni

Lördag
Som vanligt den här veckan så var det ooolidligt varmt även idag. Försökte få med mig nån kompis och bada men ingen kunde, seriöst! Jag ringde skitmånga men ingen kunde... Marre - inne i Övik (det var hamnfesten på kvällen), Lisa - inne i Övik, Gabbis - kunde inte ta sig ner från v-markum, Anton - tvungen att jobba på sin kollektion, Bea - göra i ordning sig för att fara in till Övik, Pernilla - uppe i Kiruna, Caisa - nere i Gbg, Johanna - icke fungerande moppe, Jessica - hade redan badat, Andreas - skulle bada med några kompisar. Seriöst!

Det var egentligen inte tänkt att jag skulle fara in på hamnfesten, jag skulle sitta hemma och ta det lugnt hade jag bestämt. Men O så tråkgt det var! Fick tag på skjuts in till hamnfesten och var sedan där två timmar ungefär bara för att åka hem sen, men det var så värt det. Var med Bea, Marre, Alex och Elin till en början och sedan var jag med Lisa och hennes klasskamrater Malin och Hanna (?). Riktigt roliga tjejer i alla fall!!

Söndag
Ännu en varm STEKANDE dag. Brorsan och jag var ensam hemma så vi tog vår kanadensare och drog iväg mot Marinan. Det gick faktiskt riktigt bra och jag tycker vi var vääldigt duktiga! Vi ringde i alla fall Lisa och sen gick vi på Ica och köpte glass. Efter att vi hade kanotat oss hem så gick jag in i duschen för att sedan dra upp till Åsa för att testa att måla ansikten.... det gick åt helvete. Gabbis såg mer ut som ett monster än en tiger när jag var klar.

Sen efter att vi hade målat klart så drog Andreas, Marre, Lisa och jag till Lill' vamsjön för att bada. Vi var lite skeptiska till en början eftersom man var tvungen att gå en bit, men det var VÄRT DET! Härligare ställe att bada på kan det inte finnas. Underbart varmt i vattnet, härlig botten, långgrunt och roligt sällskap, det kan verkligen inte bli bättre än så!! Helt perfekt.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marielle
2009-06-29 klockan 20:23:45

Det va SÅÅ värt de!!! :D älskade bottnen!(då jag hade kommit förbi de "värsta" XD) Men fyfan va härligt de va ^^

Kommentar av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!T
2009-06-29 klockan 22:57:23

Tack för att du röstat på Mami Of The Month!

Vänligen kolla in i min blogg den 1 Juli 09 för att se om du är vinnaren av en ny bloggdesign!

[Designen kan du behålla eller ge bort i present.]



Vinnaren av Mami Of The Month presenteras den 1 Juli 09!



MVH MaDDis [Fruktbus]



pssst: Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin!


Kommentar av: A. Hörnfeldt
2009-06-30 klockan 10:06:51

Tacktacktack kära du!

Jag är verkligen stolt, tycker verkligen att jag passar i radio :) <3

Kommentar av: Lisa
2009-06-30 klockan 18:21:13

Det var as mysigt på hamnfesten, och ja hon heter Hannah :D Hihi.



Nu ska jag åka ut i stugan, kommer hem på torsdag (om det är bra väder då måste vi bada!! :D <3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan