Mardröms uppvaknande?

Min morgon började verkligen inte bra!
Som vanligt hade jag snoozat ett tag och råkat somna. När jag vaknade kollade jag på klockan och insåg att den bara var 10.35. Det var då jag hörde det! Det surrande äckliga HEMSKA ljudet som jag fruktar mest av allt.... det var surret av en geting! Jag fick lite smått panik och gömde mig under täcket, men det var jävulskt varmt där och getingen kom inte ut. Medan jag låg i min säng under täcket i friggeboden och försökte lista ut vad jag skulle göra så såg jag att det kom EN TILL geting in genom en springa! Nu hade jag inget val längre utan hade täcket över mig och kröp på golvet fram till dörren. Där låg jag länge och väl tills jag fick mod till mig att öppna dörren. Då kröp jag ut genom dörren och sprang mot huset. Jag kan ju avslöja att jag inte har gått nära friggeboden nu på 1 timme, fastän jag har alla mina viktigaste saker där.

Jag vet inte varför jag är så rädd för getingar för jag är inte allergisk och vad jag vet så har jag aldrig blivigt stucken. Jagh bara hatar dom och är skiträdd för dom. Om en geting kommer nära mig så flyr jag, jag springer ca 20 meter därifrån så fort jag bara kan. Nämde jag föresten att jag HATAR getingar? hata hata hata hata hata hata.

Snart blir det jobb i alla fall. Ska börja kl 13.00 och sen jobba till kl 18.00. Det är lite segt faktiskt och Katarina har semester den här veckan vilket inte gör det bättre. Kan inte några roliga personer komma in och störa mig? Det skulle verkligen uppskattas! Sen slår jag vad om att ICAbilen inte kommer förrän typ 16 (Igen!!) så då kommer man gå runt och fronta typ hela dagen, SUCK! Känner mig inte peppad på att jobba nu bara, annars är Ica ett ganska okej arbete.

// Becka 

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-06-23 klockan 15:19:22

JAG HATAR. OCKSÅ. GETINGAR!



Dom ska dö!



Hoppas att ICA bilen inte är SUPER sen idag (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan