Senaste dagarna...

Onsdag
Idag var det bal! Var ganska opeppad innan och tyckte det nog skulle bli ganska trist men där misstog jag mig värkligen! Det var jätteroligt där. Jag åt god mat, pratade med roliga personer och dansade som en tok. Det var grymt härlig stämmning där, mums! :) Jag har lagt ut bilder från balen överallt känns det som så därför tänkte jag länka till dom bilderna och istället lägga ut en kort film här! Det är när vi satt vid bordet och väntade eller hade ätit upp maten. Vi satt mest 9a:are vid bordet men även tre 9b:are och en lärare :)


Lägg märke till Karro (som för övrigt var min dejt) när hon säger "smeket lång tid" ungefär vid 00:09

Torsdag:
Idag kom jag hem tidigt eftersom vi bara hade tre riktiga lektioner på hela dagen! Jag kom hem vid 12 och hade då Gabbis med mig också. Vi satte oss och spelade CS och sedan studsade vi studsmatta innan hon skulle fara hem. Riktigt mysigt!

Fredag:
Idag var det en slapp dag men bara en inställd lektion så jag kunde inte åka hem tidigare, men på fredagar kommer man hem tidigt i alla fall så det gjorde ingeting. På busen satt jag och skickade sms till Gabbis mobil som hon hade glömt hemma, jag skickade 444 sms! :)
Sen var det egentligen meningen att det skulle bli utflykt med kören, men det blev inget (dåligt väder). Åsso var det egentligen meningen att jag skulle fara upp till Clas och fira hans student, vilket jag inte gjorde.

Jag var hemma istället, alldeles ensam och tog det lugnt. Sen helt plötsligt fick jag värsta rycket och bestämde mig för att gå ut och jogga! Jag joggade 2,5 km utan att gå eller stanna en enda gång! Jag är superstolt över mig själv kan jag bara säga ;)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-06-06 klockan 13:20:44

Jag säger två saker:



BALEN! <3



HURTISBULLEN! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan