12 Mars

Vilken trevlig dag det har varit idag, eller hur?! :D


Vet ni vad? Jag har haft två nationella prov idag och fått tillbaka en "wannabe" engelska nationellauppsats. Hoppade nästan upp i taket av lycka när jag läste Doris kommentar på min engelska uppstats: "It touched my heart!" glad glad glad! Sen så ägde Jocke.W, Oskar, Simon och jag på Muntliga Mattenationella, jag tror att vi fick högsta betyg (Peter var helt salig!) :D

Nog med skryt nu. På idrotten vart alla köttade (vi spelade rugby utan regler). Jag tror att 5 eller 6 stycken nästan fick gå till sjuksköterskan efteråt. Från ett ämne till ett annat, ni skulle dö för att få vara hemma hos mig just nu! Jag har bakat saftiga, goda, underbara vaniljmuffins. De smakar helt seriöst gudomligt! (jag kan inte låta bli att skryta om varken mina meriter inom skolan eller mina bakverk, förlåt, ni kan ignorera det om ni känner för det :))

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-03-13 klockan 22:48:24

Självklar ska man skryta när man har lyckats med något, för det är mycket värre att höra att folk klagar över hur dåliga dom är! Mera positivt boost åt folket! :D



En dag tycker jag att du kan baka Choklad cookies och ge dom till mig? ;) Hihi, ha en underbar helg för det ska jag, Edward och Jacob ha! (L) (Har börjat läsa nu (L)(L)(L))


Kommentar av: Senna
2009-03-13 klockan 23:25:20

SV: kul att du gillar den. :D



haha, det är klart du ska skryta om allt bra som händer i livet. hoppas det gick super för dig på engelskan idag. försökte sms dig men jag har slut på pengar :( haha




Kommentar av: senna
2009-03-14 klockan 16:01:10

SV: jag vet faktiskt inte hur det gick. bra hoppas jag. haha :P hörförståelsen var lite jobbig för vissa -idiotiska- åttor kunde inte hålla käften så man kom alltid bort och hörde knappt något. haha. men jag hoppas iaf på VG, så håll tummarna. xD


Kommentar av: senna
2009-03-14 klockan 20:50:36

SV: hahah, så sant så! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan