26 Mars

Jag pratade med Doris idag om nationella provet. Hon sa att jag inte skulle oroa mig och att det viktigaste ändå var att skriva på engelska, jag tror och hoppas värkligen att jag får ett G i alla fall!

Annars har det varit en lugn dag. Jag började med ett par jeansshorts på syslöjden, jag hoppas värkligen att dom blir klar innan jag slutar... måste jobba som fan på dom!! Snart är det helg. Helg helg helg helg helg, älskade helg. Vad ska jag hitta på då?
Jo, på Lördag ska jag till kyrkan och skrika: DÖDA HONOM DÖDA HONOM!!! till Lennart eller nått i den stilen i alla fall. Sen på Söndag ska jag iväg o fota Flugan (Evas häst), hoppas det blir fin fina bilder!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-03-27 klockan 15:36:12

HAHAHAHAHAHA, jag skulle verligen kunna tänka mig att gå till kyrkan bara för att få höra dig skrika DÖDA HONOM åt Lennart xD (L)


Kommentar av: Ante
2009-03-28 klockan 17:50:21

DU har tagit bort "Snälla Snälla" från vår spellista!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan