9 Mars

Oj va länge sedan det va sen jag uppdaterade här sist! Lovet har varit ganska hädelselöst. Karro, Enja o Linnea kom över och sovde över, jag va ute på Månskensritt, jag har varit ensam från Tor-Sön (jippie) och jag har gått o lagt mig sent o vaknat sent. För övrigt så orkar jag inte skriva om mitt lov.

Idag däremot så var det första skoldagen (WOHO... eller inte). Fick gå igenom No-provet, visste ni att enligt mig så uppkom de första organismerna för 500 miljarder år sedan? igentligen ska de va 3500 miljoner år, hehe. Sen har jag inte gjort så mycket mer i skolan, bara tråkat på som vanligt. Men efter skolan va de kör och vi kollade akustiken i kyrkan, sjöng igenom alla sånger och så till vår gudtjjänst. Sen så stannade jag och pratade med Magnus, Uffe och Annette.. det var kul :) . Sen så glömde jag att jag skulle med bussen kl 18.00 till Kramfors för att jag skulle gå på Pollys, Enjas o Linneas dansuppvisning, klantigt värre!!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Ante
2009-03-11 klockan 10:34:59

Haha, kunde inte hålla mig =P



Mitt avskedsbrev.




Kära Clas För det första vill jag säga att Byberg & Nordin Docksta är den bästa vän jag haft, och att Uffe är helt dum i huvet.





Mina sista önskningar är att Lisa Jacobsson och Byberg & Nordins jour gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Roger Lundgren får ett lyckligt liv tillsammans med Britta Lundgren.



Jag vill säga tack till Pappa för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Farmor, Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Henke tog sitt liv.





Snälla Erica, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braj med Lisa och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Christer Norlén som kommer i 110 km/h på en Moppe.



Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.Fuska inte!


Kommentar av: ALICIA - shopping & foto
2009-03-11 klockan 10:38:42

ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)


Kommentar av: bloggen om sex!
2009-03-11 klockan 10:39:35

Vill du vinna en miniblaster?

Kika in i min blogg för mer information.



Ha en superbra dag! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan