22 Mars

Idag kom det ett nytt föl till Åsa! Han heter Vilmer och är en nordsvensk kille, jättesöt. Tack och lov kommer han och dom andra fölen gå i en egen hage så nu slipper (förhoppningsvis) galopp och sparkar. Sen så kom jag hem o var hemma i ca 2 timmar innan jag gav mig av till kyrkan. Där väntade Gabbis, Carro och Magnus. Gabbis o jag delade ut sångblad (eftersom bandet "Grey Cat" va i kyrkan och spelade) och sen satte vi oss upe på länktaren. Eller... inte satt! Vi stod där uppe och dansade, klappade med och skrek när bandet hade spelat, skitkul va de! :D Sen så gick vi till f-hammet för att äta lite tacos. Jag smsade med Gabbis, men ni vill inte veta vad jag skrev, det var bajs sjukt... skickade några roliga sms till Magnus också, höhö. Sen så gick jag, Gabbis o Carro ner till Dockstaskolan o väntade på att Sara skulle bli klar med boxersicen (?) så att hon kunde stjutsa hem mig :)

Här kommer lite bilder på den nya killen! Fler finns på min Bilddagbok (www.majsbecka.bilddagboken.se)









// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Ante
2009-03-23 klockan 00:02:29

Huh vilken hemsk stavningsupplevelse ;)



länktaren - läktaren

stjutsa - skjutsa

bajs sjukt - SÄRSKRIVNING. UTSLAG PÅ HELA KROPPEN!!!! ;)



Aja, var väl inte så mycket, men liite!


Kommentar av: Lisa
2009-03-25 klockan 18:38:17

Åh, jag såg i tidningen att det var Tacos i F-hemmet... jag ville åka dit men jag liksom glömde bort det xD hahah.



Ofta det där är ett föl, han ser ju skit stor ut :O (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan