19 Maj

Nu är jag hemma från Stockholm. Vi hade det kul och bra där men jag orkar inte berätta om allt, det va så mycket som hände där :) Bilder finns att se på min bilddagbok för den som är intresserad (www.majsbecka.bilddagboken.se).

Idag har jag varit AS TRÖTT! Hela dagen har vairt halvslumrig känns det som. Jag vaknade till när jag hade vilat/sovit ett tag i röda rummet i alla fall. Jag gjorde livräddningen idag också som jag klarade (jag klarade den inte förra gången) men jag hade jättedålig tid, men det är saker man får ta.

Nu BORDE jag egentligen plugga svenska men istället sitter jag vid datorn och funderar på att baka snart. Det var egentligen tänkt att jag skulle åka till Naturum o lyssa på när K&H-kören när dom sjöng men det är inge kul att åka ensam :/

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan