31 Maj

Idag var det sista konfirmations gudstjänsten. Härmed har jag mina Onsdagar för mig själv! Det gick i alla fall bra alltihopa. Gabbis och jag slog ihjäl varandra lite med dmo långa pinnarna som man hämtar upp kollekten i, men vi överlevde.

Sen har det ju varit mors dag också! Vi var på Gamm' stuga och åt trerätters middag. Jag åt Oxfilé till förrätt, Oxfilé till varmrätt och Vaniljnått till efterrätt. Det var många personer som man kände igen som kom dit, b.la Kuratorn, Ann & Lasse, Marre Nordlander, Inger & Perse, Sundins och... DORIS! Jag vart as glad när jag såg att Doris kom. Jag log skitmycket och sa HEEEEJ DORIS!! Jag tror hon är lite rädd för mig nu, höhö. Men jag har saknat Doris jättemycket! Lucifer (Ulf (Doris vikarie)) är världens sämsta, jag tål honom inte.

Sen när jag kom hem så var jag så smart att jag bertämde mig att studsa på studsmattan och vad händer då tror ni? Jo, jag sträcker mig! Är jättestel nu i nacken/ryggen och måste sitta hyfsat rakt annars gör det ont som anus. Är i alla fall ledig imorn, då ska jag färglägga min spenska saga och kanske sola lite också om det är bra väder.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-06-01 klockan 18:52:25

Nä, stackare! Jag hatar när man stärkcer sig på studdsmattan xD


Kommentar av: A. Hörnfeldt
2009-06-01 klockan 19:03:36

Åh, du anar inte! Jag har något att berätta angående henne faktiskt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan