Torsdag & Fredag

Torsdag (Valborgsmässoafton): Idag var jag ute och red med Fricka. Det var skitmysigt! Jag red barbacka och det gick jättebra, värsta balansen i traven också! Men det blev bara en kort tur eftersom jag skulle till Lisa och fira Valborgmässoafton! Så när jag ridit klart så bar det av hem till Lisa där vi åt Tacos, sjöng karaoke och sedan gick vi ner till brasan vid kajen. Det var nästan bara pensionärer och barnfamiljer där. Men vi träffade Magnus, Uffe o Marianne där sen hörde vi på när kören sjöng o kollade på raketerna (kolla bilderna nedan!). Sen gick vi hem till Lisa o kollade på "Face Off". En riktigt mysig kväll, UTAN att vi varken supte, knullade eller slogs! ;)

           

Fredag: Jag vaknade hos Lisa efter att ha drömt MYCKET om Greys Anatomy (bland annat att jag luktade på Dereks hår... det luktade gott!). Vi åt frukost och spelade skipbo tills jag skulle hem. Vi promenerade hem till mig (hurtiga vi!) och sedan cyklade Lisa hem till sig igen, runt gällsta eller till Jessica... jag vet inte riktigt vart hon skulle faktiskt. Jag däremot drog fram hängmattan och ställningen vi har till den för att sola ett tag. Efter ett tags solande kunde jag inte hålla mig ifrån att gå in och kolla på senaste Greys avsnittet som var bra... men inte jättebra. Längtar som ett anus till nästa vecka för så är det *******!!! Tänkte va snäll och inte skriva vad smo händer eftersom jag är före de svenska avsnitten :)

MEn gissa vad jag har gjort alldeles nyss?! Jag har tittat på Lilla Sjöjungfrun! Fick värsta rycket och blev jättesugen på att se Disney-filmer så jag KÖPTE Lilla Sjöjungfrun och såg på den. Jag säger bara en sak: SNYFT SNYFT! Man kan inte låta bli att gråta i slutet då hon äntligen gifter sig! Längtar redan tills imorgon då blir det.... LEJONKUNGEN <3 Den absolut BÄSTA Disney film som NÅGONSIN gjorts!!

Här kommer ett klipp från Lilla sjöjungfrun :') <3

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-05-05 klockan 14:46:46

Hihi, sä sjukt mycigt kan jag säga dig. :D Sen att du gaktist drömde om Derek var lite pinsamt ;)



Men jag kan säga dig att jag cyklade runt gällsta, sen till sågen satt där ett tag och sen hem igen :D Jessica kom senare påkvällen ^^ (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan