15 November

Idag klev jag upp kl 12.30, sköönt. En av dom bästa sakerna med livet är att sova och sova ut! Jag gick ner och åt frukost medan mamma och pappa åt lunch. Sen gick jag upp och surfade runt lite o efter det ringde jag Gabbis. Det var mysigt att prata med henne, undrar varfr jag inte ringer oftare? För att jag är en idiot? kan vara så. i alla fall så bakade jag medan jag pratade med Gabbis som fösökte välja ut noter till morgondagens sånglektion. Mitt i bakandet kom Selma och Johan så då var det bara att lägga på och agera barnvakt. Dom var här ända från 15 till kl 21! Jag var rätt så slut efter det.

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan