30 November

Usch vad jag har varit oaktiv, förlåt förlåt!
Idag har jag i alla fall haft mitt tal, och det gick jättebra, jag är så nöjd så nöjd :) Sen så hade jag min bokrecention också som också gick bra med tanke på att jag inte hade läst boken... ops, höhö.
Idag var det ingen kör heller (vilket ändå varrätt tur.. även fastän jag var sur över att det inte var) men eftersom jag ska promenera med Nike nu varenda dag fram till Onsdag så var det bra att få lite tid över till det. Mamma och jag for tillsammans upp till Näs och gick en sväng med Nike, det var rätt okej trots regnet, damn you regn!

Det känns skönt att göra bort två redovisningsgrejer i alla fall. Nu måste jag skriva svaret på några frågor på historian, suck. jag vet knappt vad vi har om! Väldigt förvirrade historia lektioner nuför tiden om jag får säga det själv.

Några spontana tankar får bli en fin avslutning:
- Jag hatar när man borstar tänderna och man typ "glider till" så man får allt lödder upp i ansiktet!
- Jag älskar romantiska komedier
- Det är grymt skönt att sova med jackan dragen över kroppen och huvudet när man ska föröska sova på bussen
- Jag var mycket bättre på spanska förr i tiden
- Min klass e jävulskt bra
- Man borde uppfinna en maskin som skulle ha som syfte att uppfinna ännu smartare maskiner... fast det skulle vara läskigt... huuh.
- Jag saknar Greys Anatomy så mycket att jag vill börja gråta... 15 januari...

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan