Önskelista

Eftersom det är några dom har frågat efter en önskelista så tänkte jag att jag lägger ut en här på bloggen :) Observera att jag skriver alla saker som jag vill ha och att jag inte förväntar mig att få ett nytt kamerahus eller så! (haha) Sen kommer jag säkert inte komma ihåg att skriva upp allt jag vill ha och det finns grejer som jag inte själv vet att jag vill ha.

● Nytt kamerahus (D300, D90)
● Nikkor 70-300mm
● Nikkor 50mm
● Blixtdeffusor
● Enchanted (film)
● 9 sanningar och en lögn (cd)
● Reflexskärm
● Almanacka (från tryckdig.se)
● Presentkort (Gina, Sf, HM, cyberphoto m.m)
● Greys Anatomy säsong 2-5

// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan