1 Oktober

Idag hade vi coopers på gympan. PEST & PINA! Jag gjorde det i alla fall men fick inte så bra tid. Kanske inte så konstigt eftersom jag inte tränar. Men jag har i alla fall bestämt mig för att sluta kolla på tiden och bara sista gången i trean se alla tider. Får se om det håller dock, nångång kanske det har gått jättebra och man är skitsugen på att se tiden, men annars tror jag inte jag kommer görad det. Varför? För att det känns ovärt. Man känner sig bara sämre när man har sett tiden (i alla fall jag) och jag vet att jag inte kan "hoppas"/anstränga mig mycket mer p.g.a att jag aldrig tränar. Så därför tycker jag att det är bra att jag gör det i överhuvudtaget sen så spelar inte tiden så stor roll, bara jag har kämpat.

Efter coopersen sprang/powerwalkade jag ner till busstationen och han precis med den tidiga bussen hem. Väl hemma var jag helt utslagen och kunde typ inte röra benen för att jag var så slut. Sen kom jag på att vi har engelska glosor imorn också men har jag inte har tränat. Det gör inget, jag fixar det på rasten imorn ;)
Jag har varit rätt radtlös hela kvällen, men jag vet inte varför.
Andreas kommer hem nu snart i alla fall! Det blir kul. Jag ska typ hälsa på han och ta hans gamla mobil (som jag ska få låna medan min e på lagning) och sen ska jag sova. Ska nog göra i ordning mig redan nu.

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan