10 Oktober

Idag har jag faktiskt varit hemma från skolan. Inte på grund av att jag var sjuk utan att jag hade 4h hål på morgonen och sen skoljoggen. Det kändes jävulskt onödigt att fara in till Övik bara för att promenera med klassen, så jag stannade hemma. Tog en egen liten "skoljogg" här hemma istället. Jag gick (varvade lite med joggning) över Näs, runt Gällstasjön, ner mot ICA, vidare ner mot busshållplatsen och reningsverket och därefter hem. Rätt skönt ändå trots att jag fick lite ont i benen. Sen när jag kom hem så tog jag en lång varm dusch och kollade på Greys Anatomy! Den serien alltså, det är äkta ren käärlek <3.
Sen åt vi pizza till middag, mums! Sen har bara jag o Cissi-Lotta legat på mitt rum och softat. Har sett på Idol och lite annat. Det var rätt många som tog falska toner på Idol, illa illa. Dock älskar jag Tove, HEJA NORRLAND! ;)

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan