19 Oktober

Skön dag ändå. TRots rätt träkiga ämnen och så så blev det en lyckad dag... med lite ångest i.
Historian gick vi bara igenom rätta svaren på frågorna, svenskan gick vi igenom provet och så, spenskan var tråkigast (förvanande?) och sist va det engelskan där vi bara gick ner i biblan för att låna böcker och få reda på provet.

Sen efter skolan hade jag jättetråkigt på stan, stor sucken. Men sen vart det ju kör (jippie!!). Jag tyckte vi sjöng jättebra på "The greatest love of all" men sen gick det mycket sämre på "Under ytan", vi sjunger så tytat på den låten. Sen så satt jag kvar och pluggade medan Magnus mobbade mig och sjöng.

Sen åkte jag o pappa hem och åt mat och här kommer ångesten in (inte i maten dock!). Men istället fr att kanske plugga lite på historian (som vi har prov i imorgon) så har jag suttit och tittat på Bolt! Jättemysig film som jag ska se fler gånger... men jag kanske skulle ha pluggat lite på historian... lite ångest.

// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan