28 Oktober

Imorse vaknade jag hos Bea efter övernattning där. Marre och jag åt frukost (eftersom Bea redan hade ätit när jag o Marre klev upp) och efter det så promenaerade jag med Anton hem till mig för att ha photoshoot!
Trots att varken jag eller han hade särskilt mycket energi till det så gick det ändå bra och vi fick några snygga bilder ;)
Nu ikväll har jag suttit o käkat lösgodis, sett på Aladdin och sett på massa gamla Greys Anatomy klipp från alla säsonger. Längtar till fredag när det kommer ett "Derek-centrerat" avsnitt, mums!
Sen var det egeltiben tänkt att jag skulle fara till stan (höll på att skriva satan) imorgon men jag känner inte att jag har nån lust eller så så jag stannar hemma!

En bild från idag

Foto & Redigering: Jag | Modell: Anton. H

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan