Fotobok

Nu ska jag ta o beställa en GRATIS fotobok från Fujidirekt. Det enda man behöver göra för att få fotoboken gratis är att skriva en text på 100 ord om själva fotoboken! Hur bra som helst ju. Min fotobok vart inte så jättebra, men jag orkar inte bry mig, den duger!

Här är i alla fall min text:
Det är en sån möjlighet att göra en fotobok. Det är en riktig bok som håller och som innehåller alla ens favorit bilder eller minnen. Den är lätt att göra, man får välja bilder, färg och text själv och man får trixa och fixa hur man vill med bilderna och texterna. Eftersom jag brukar beställa "vanliga" framkallade bilder från fujidirekt så vet jag att det kommer bli bra kvalité. Jag har i alla fall tagit bilder från förra året (2008) och skapat min fotobok med hjälp av dem. Det var riktigt kul och jag längtar tills jag får boken i handen och kan bläddra igenom bilderna själv!

bild: fujidirekt

Lite smörig och konstig text kanske men det duger! Fotobok nästa.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Anonym
2009-11-07 klockan 23:09:02

ååh, vet du om man fortfarande kan göra det?? alltså få den gratis?? var gick du in nånstans?:D:D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan