14 September

Nu är helgen slut, trist. Ingen kör blire imorn heller, trist. Dock blire spelning på tisdag, kul.
jag har i alla fall tillbringat kvällen med att se på TV. Först Top Model och sedan Notting Hill, riktigt mysigt, mums!
Vet ni vad jag gör nu? Jag har nått konstigt ryck/trötthets beteende/borde-sova-men-vill-inte-beteende som innebär att jag sitter och kollar runt efter födelsedagspresenter/julklappar/student presenter. Det är väldigt väldigt töntigt eftersom Julafton inte är förrän ca 3½ månad. Men sen har jag kommit på att det blir mycket presenter under 2010! Lisa fyller 18, Anton fyller 18, Marre fyller 18, Bea tar studenten, Gabbis går ut 9:an... ja, ni fattar.
Och frånsett detta så är det alla andra födelsedagar och så också.
Hm, jag BORDE inte börja planer sånthär nu, det är inte friskt!
Godnatt... eller inte?

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan