3 September

Åh, idag kom Marre, jag och Lisa på väldens bästa historia. Det började med att vi skulle komma på ett sätt att få en viss person att flytta ifrån Docksta... det slutade medatt allt vart typ Lejonkungen!
För att inte vara dum mot någon eller så så skriver jag bara första bokstaven i namnet, sneaky becka kallar mina vänner mig ;) Inte så stor hemlighet men det känns inte schysst att hänga ut någon på min blogg p.g.a nån påhittad historia.

Aja, det börjar i alla fall med att A kommer in på ica där några från docksta är. När han som bäst går runt och handlar ska folk börja sjunga på den där lejonkungen 2 låten där dom ska få bort Kovu från lejonriket (se nedan). Och då när han går där börjar någon: "så usel" och nån annan: "en skam" och sen nån annan: "sprider sin ondska var än han drar fram" och sen börjar fler och fler människor komma och omringa A och alla sjuner emot han. SEN så blir alla tysta och C kommer. Alla lyssnar uppmärksamt och flyttar sig ur vägen så att C kan komma fram till A. Se säger C: "Gå, Gå din väg A och kom ALDRIG tillbaka!"
A springer ut ur ica och C går också ut och alla följer efter. Sen spelas Lejonkungen sången (då Simba går upp på klippan) och C börjar klättra upp på ica taket. Sen kommer det en röst från himlen som säger: "Glöm inte, vem du är!" Och så ryter (Ja ryter...?) C och alla människor nedan börjar ryta och sen börjar alla människor i världen ryta... utom A för han är så  M O B B A D!

Det var väll en fin liten historia? :)

// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Ante
2009-09-04 klockan 08:11:19

Jag har ju redan flyttat!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan