Hades har dragit nitlotten

Väldigt skön dag idag. Eftersom vi var i Ullångers kyrka och övade inför den stora "Sarek konserten", som var så kvällen, så var vi där från 12.00 - 19.00 (!!! jag vet). Därför bästämde jag mig för att ta en helt lugn dag idag och vila, vilket jag också gjorde. Det enda jag har gjort idag har varit: Bakat scones till frukost, sett på vänner, lagat middag, joggat och sett på film. En väldigt värd dag enligt mig.

Filmen jag såg var "Percy Jackson & the Olympians: The lightning thief". Den var inte så dålig som man kunde ha trott och den var ju inte så jättebra heller... men den var underhållande (kul att Kevin Mckidd var med (Owen Hunt, Greys Anatomy)!). Jag har kommit fram till att de filmer jag gillar bäst är nog äventyrsfilmer och romantiska komedier eller bara romantiska filmer i överhuvudtaget (såklart). Jag lever mig alltid in i filmerna välsigt mycket. T.ex. nu när jag hade sett Percy Jackson filmen! Jag skulle gå ut och mata kaninerna medan jag trodde att jag var Poseidons dotter eller så, jag trodde helt enkelt jag var en hjälte som kunde slå emot allt motstånd som mötte mig. Sen kom verkligheten ikapp mig tråkigt nog.
Well, i'm off to bed!



// Becka - Från Zero till Hero på nolltid, ja!


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2010-04-19 klockan 19:04:37

Hahahahaha, jag tvivlar på att den där filmen är ens hälften så bra som du tror att den är. Dock är inte Pierce Brosnan helt fel ;) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan