Helgen

Fredag
Jag kan sammanfatta den här dagenmed ett ord; IKEAdag! Vi for ner till Sundsvall för att pappa skulle kolla hörseln så då virrade vi runt lite på Sundsvallsgator. Jag och Andreas spelade Xbox vid en spelaffär (Fifa, jag förlorade!) sen gick vi till en Sony butik där "affärsbiträdet" var skitdålig och han lät jättetråkig. Sen gick vi till HiFi klubben där killen som snackade om TV:n va jättebra och jättemysig :) Sen drog hela familjen Vigren till Ikea och Birsta City. Jag vart väldigt less men jag tycker alltid det är lika kul att bli körd på en såndär vagn som dom har på "tag-det-själv-lagret". På Birsta köpte jag bara tråkiga grejer, två par leggings och underkläder. Sen fick jag ett par skor av mamma, tack <3

Lördag
Förmiddan var inget speciellt förutom att jag cyklade runt Gällstasjön och Andreas åkte hem till Umeå igen . Men på kvällen kom släkten över och firade min födelsedag (i förskott). Det var riktigt mysigt och jag var så glad att dom alla var där... vet inte varför men det kändes väldigt bra! Jag fick i alla fall en stämapparat till gitarren (thank god! Min gitarr för låtit förjävlig och jag kan inte stämma den själv), 1000 kr totalt och ett minneskort på 4gb. Hur nöjd som helst :)

Söndag
Idag har det varit riktigt fint väder! tyvärr har jag dock inte varit ute så mycket för jag lovade mig själv att jag skulle göra klart historia arbetet idag. Jag jobbade på och fick till slut klart det! Det kanske inte vart så bra men jag är nöjd att jag överlevde uppgiften i överhuvud taget.

Nu har jag just pratat med Lisa på msn och kommit överrens med henne om att hon, Anton (och om dom vill komma - Marre och Bea) ska komma och käka tacos här på Tidag! Det ska bli superkul, jag längtar verkligen till min födelsedag nu! Förut kändes det som om jag inte hade nån riktigt födelsedag för att jag vart firad lite nu och då men jag är så lycklig nu när jag vet att några kommer att fira mig på min riktiga födelsedag (inklusive mina flräldrar såklart ;)).

Tyvärr orkade jag inte lägga in några bilder i det här inlägget men det får ni leva med för tusan! Kommer massa fina bilder sen på Beas fotoshoot och kattungar och sånt :)

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan