Random day.

Tänkte göra ett riktigt blogginlägg idag men jag har inte riktigt kommit till skott. Istället blir det något sånthär halvdant. Jag är i alla fall väldigt trött och katten bara väntar på att jag ska lägga huvudet på kudden så att vi kan sova ikapp! Bra dag har det varit i alla fall, fina vänner i skolan, kören som va kul trots fikabristen och bara schlager låtar, chill hemma, studsmattan, ja... det hör allting ihop i mitt livs stora cirkel.

Och bara för att Emma och jag har hållt på att quota Lejonkungen och Sagan om ringen idag så måste jag citera när jag var på kören:

*sjunga en barnkörlåt "det doftar himmel på jorden"*
Marre: "Men ofta man kan känna att det doftar himmel på jorden!"
Becka: "Marre, DU kan höra vilken ton du ska sjunga, VI kan dofta himmel på jorden. låt oss säga att du drog nitlotten!"


// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan