Some kind of wonderful



Sjukt söt är hon, vår katt. Sjukt jobbig kan hon vara också. Igår natt vaknade jag flera gånger under natten av att hon gick bakom mitt huvud och skulle under täcket. Jag kastade ner henne på golvet, hon jamade lite men kom tillbaka lika snabbt ändå. Till slut somnade jag en längre stund, svor över katten på morgonen och skyllde all min trötthet på henne. Men när jag tittade på henne när jag skulle ner och äta frukost satt hon där så nöjd och kisade med ögonen, man kan inte annat än skratta åt den här katten. Underbar fastän hon kan vara väldigt jobbig. Älskade lilla kissemiss!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Jennifer [fotoblogg]
2010-05-07 klockan 11:06:47

söt katt och fina bilder :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan