18 augusti

Har inte så mycket tid att sitta framför datorn dom här dagarna känner jag. Jag kliver upp på morgonen vid 09.00, promenerar hundarn till 10.30 ungefär och det är här, mellan 10.30 - 17.30 som mina dagar fösvinner. Jag är oftast inte hemma men jag åker och hälsar på folk och annat smått och gott.

På tisdag börjar skolan igen, ångest. Får i alla fall träffa alla kompisar igen och man kommer tillbaka till vardagen vilket jag inte tycker är så kul men som jag tror många i min familj uppskattar! Så, min slutsats är; Förvänta er inte överaktivitet dom här dagarna innan skolan börjar men nått inlägg ska jag försöka slänga upp i alla fall!

edit: Fick superångest när jag försökte komma på rubrik till det här inlägget för jag började tänka på den gamla sommarplägan "sommaren är kort". Ångesten kom vid raderna "Men nu är den här så ta för dig, solen skiner idag". Sommaren är verkligen slut nu.

// Hundvakten

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2010-08-20 klockan 02:11:47

Jag hatar att sommaren är slut. Det suger verkligen. Jag vill ha minst 10 veckor till av sol, bad, ljusa nätter och kravlösa dagar. Tusan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan