idag, imorgon och dagar innan det

Är egenltigen för trött för att skriva ett riktigt inlägg så det blir bara ett kort slänginlägg istället. Jag tror jag har glömt att nämna att jag har köpt en ny gitarr, den är stålsträngad och superfin i alla fall. Börjat skolan har jag också gjort, jag tror att klassen kommer bli riktigt bra och lärarna är anusroliga. Jag har beställt nytt objektiv också, ett 50mm f./1,8 som jag har varit sugen på väldigt länge! Imorn blir det 3års testet nere i Sundsvall (Typ en hästutställning kan man säga), kommer lägga upp bilder imorn kväll. Söndag blir det Emmy galan hos Lisa med Emma på msn, awesome!

Puss och Kram och Smek!
// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan