My little empire

Planen var idag att jobba med Lisa på en present men när solen tittade fram så fint imorse bestämde vi oss för att åka och bada istället. Det vi glömde var att gud hatar oss och därför gjorde han så att det blev mulet och kallt, så vi åkte hem till Lisa istället och jobbade på presenten. Vi blev ganska less men jag tycker vi var väldigt duktiga!

Vid kvart över fem åkte jag upp till Åsa, gjorde i ordning Fricka och red ner till Hockeyplan med Tina och Åsa. Vi körde vårt kadrilj program som vi har tränat på tidigare och till slut, tror jag i alla fall, såg det riktigt snygg ut (för er som inte vet är kadrilj att man rider som i mönster med hästarna). Nu sitter jag hemma med träningsvärk och laddar inför födelsedagspatyt imorn, Brorsan 21 år!



// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan