Nu är sommaren officiellt slut

Jag har haft en underbar sommar fylld med upplevelser och annat skoj. Det är svårt att sammanfatta allt det här så därför tänkte jag såhär: Bilder säger mer än tusen ord!

Beas student


Stockholms resan med Lisa och Anton


Hamlet


Lisas stuga med Elin och Marre


Gatufesten - Kent & Martin Stenmarck


Skulefestivalen - Martin Stenmarck (igen!)


7/7 klockan 7 - Salem al Fakir


Härnösands stadsfest - Andreas Johnson


Ta hand om hundarna


Det är mycket med den här sommaren som har varit bra, det jag önskar är bara att jag hade tagit mer kort på allting. Men, man kan inte få allt. Nu ska jag sova och försöka se fram emot imorgon när jag börjar skolan igen.
Nu blire IC2 som gäller!

// Manlyman som saknar friggeboden


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2010-08-24 klockan 22:04:43

Den där bilden på Andreas Johnsson är hur häftig som helst!



Underbar sommar <3


Kommentar av: Marre
2010-08-24 klockan 22:35:21

Jag måste ta salembilderna när jag kommer upp!! ^^

Kommentar av: Marre
2010-08-27 klockan 23:01:13

Seriöst becka, lägg upp bild på ditt nya hår OCH din nya gitarr!! I want to see ^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan