Overkill



Jag hade egentligen tänkt skriva mycket på filmkunskapen nu ikväll, men efter att jag hade kommit på handlingen och buskapen så kände jag att min kreativitet flödade till något annat än just skrivande. Så jag öppnade photoshop och började leka där lite. Det slutade med att jag gjorde en affisch till min fina film. ett väldigt bra sätt att använda min kreativitet på, det var nämligen längesen jag bara lekte i photoshop (nu förtiden så brukar jag alltid redigera porträtt och andra foton istället). Även om jag inte gjorde filmkunskapen var det värt det.

Jag hoppas ni alla kommer på premiären, haha. Observera att jag har vunnit två filmfestival priser! Oscars nomineringar i alla kategorier har jag också fått men jag tyckte det kändes kaxigt att skriva in det.

// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Emelie <3
2010-12-07 klockan 05:56:59

Godmorgon Sötnos!

Nu har du chansen att bli dagens blogg! Gå in och tävla!



Puss <3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan