slut (haha, emma) finish på julklapparna

NU har jag kommit på de sista julklapparna till alla! Det blir en beställning (någonstans ifrån... ssschhh) imorn som får bli det sista lasset. Min julklapps budget brukar ligga på ca 100kr per person. Jag kan ju helt klart säga att jag har överstigit den gränsen GROVT i år. Men samtidigt tycker jag det har varit värt det. Känner att det är nog kanske bättre att lägga ut mer pengar på nått som personer verkligen blir glad av istället för att slänga pengarna i sjön på nått som dom aldrig kommer använda. Samtidigt känner jag mig väldigt fattig. Men det är det som sagt värt. Plus det kommer ju återbäringen till mig i form av julafton, paket och allmän lycka.

Det är mindre än en vecka kvar till jul.

Kommentarer
Kommentar av: Andreas
2010-12-19 klockan 08:45:39

Och det är 3 dagar tills jag kommer hem!!! Whiiieeee

Kommentar av: Anonym
2010-12-19 klockan 17:17:40

Sluuuuta! elakt! :O jag har ingen julklapp! buhu! men Johan å Stina sa att vi inte behövde köpa till dom, bara till barnen, haha xD så det blir 2 mindre iaf.

Kommentar av: Anonym
2010-12-19 klockan 17:18:30

känner att jag inte skrev mitt namn, men... vilka fler känner du som känner några som heter Johan å Stina som har barn?



This is a riddle, who's writing? xD

Kommentar av: Marre
2010-12-19 klockan 23:04:46

När vill du ha din julklapp? ^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan