Städdag

Eller bör jag kalla det rensdag? För vi rensade mer än vad vi städade faktiskt. Mamma och jag har idag tagit oss an mitt rum, det tog lång tid men det blev så himla bra istället! Vi har kastat ut bokhyllan och flyttat alla böcker + dvder upp på hyllan ovanför sängen, bytt skrivbords stol, rensat i alla lådor och alla hyllor, renbäddat, dammtorkat, dammsugit, tagit ner poch satt upp nya tavlor, nya hängare och allmänt rensat och städat allt i rummet!

Tog lite före och efter bilder, dock är förebilderna inte sådär jättebra (alltså att de inte visar så mycket på det som vi gjorde om mest). Här är dom i alla fall!

Före:      

Efter:            

Kommentarer
Kommentar av: emma
2010-12-13 klockan 10:00:49

va duktig du är, rebecka! :D <3


Kommentar av: Lisa
2010-12-13 klockan 18:21:03

JAG SER ETT GOLV! :D


Kommentar av: Marre
2010-12-13 klockan 21:45:13

OMG! Superreeent! :o



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan