Hemma från Lycksele (igår)

Ja, nu är jag hemma från Lycksele där jag tillbringade hela helgen, Torsdag eftermiddag/kväll till Söndag eftermiddag/kväll. Det var väldigt mysigt, bra, kul och allt sånt, jag är så nöjd. Så himla kul att träffa Gabbis igen, jag tror inte jag förstår hur mycket jag saknar henne förrän jag får träffa henne på riktigt.

Men på Torsdagen så var det mest bara att komma upp och göra sig hemma.
På fredagen så var det musikal på morgonen! Det var jättekul att titta på och dom var jätteduktiga allihopa... lär hänga kvar många roliga citat därifrån ("Tjatja!", "NEEEEEEEJ!!! TESSAAN!!", "Dom kan få 20 miljoner... men inte Beatels plattan") <3

Lördagen så tillbringades hela dagen i lägenheten och sedan på kvällen så drog jag, Gabbis och Sebastian på konsert. Men Gabbis o Sebastian verkade ha de roligare utan mig och plua det så var jag hungrig så jag gick hem (haha, vilken tönt jag är!). Senare på kvällen drog på tjejligan och kollade på fotboll i 5 timmar (!!!)... fast det var roligare att digga till musiken ;)

På söndagen blev det inte så mycket. Familjen Libell kollade på resor och sen buzzade Gabbis och jag lite innan det va dags för hemfärd. Jag åkte bil hem med Tero och eftersom det var OS och vi inte hade nån Tv fick vi nöja oss med radiosporten på vägen hem. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om radiosporten... men dom är rätt söta i alla fall.

En riktigt bra helg kan man i alla fall säga. Jag har kommit på att jag måste fara upp oftare o hälsa på, jag trivs där uppe ;)

// Becka - "staffet'N"

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan