Melodifestival Genrep och öppet hus

Igår var det öppet hus på skolan. Det var rätt okej ändå om man bortser från det vi gjorde, en helt vanlig engelska lektion! Jenniger och jag sprang upp på 400 och kollade och sedan fikade vi med Emelie, Jessica och Patricis också (som hellre sprang bort till esteterna och kollade när dom uppträdde istället för att kolla naturarna.. förvånande!). Sen var det modevisning och då blev det fotning för fullt. Johanna visade upp Antons jacka och hon var bäst. Efteråt tog vi lite kort på jackan och några på anton också :)

Eftersom vi skulle på melodifestivalen senare så gick vi från öppet hus och käka innan vi gick ner till arenan. Lisa och jag åt på Subway medan Anton tog en räksallad på Waynes.

Sen så gick vi på melodifestivalen (genrepet!) och det var AWESOME! Vi satt på rad två och hade i och med det SUPERBRA platser! Vi var supernöjda hela högen. Lisa och jag vart lite extra nöjda när vi diggade med i Frispråkarens låt Singel, tittade bort mot Greenroom och såg att han tittade på oss och sen började han också digga med, ÄG! <3
Sen att vi satt alldeles nära "pucken" (den lilla scenen) var inte fy skam det heller ;)

Efter melodifestivalen köpte godis och chips på hemköp, käkade lite på burger king och åkte sedan hem med bussen. Väl hemma hos lisa kollade vi på riktiga festivalen och myste. Det var skitkul alltihopa, något som verkligen måste göras om! Här kommer lite bilder från öppethus och melodifestivalen genrepet!

O.B.S Märkte nu i efterhand att bilderna fick väldigt dålig kvalité om man bara klickar upp dom. För att få bättre kvalité så hägerklicka på bilden och klicka sedan på "öppna i ny flik" eller "öppna i nytt fönster", då blir kvalitén mycket bättre!

Öppet hus:
     

Melodifestival genrep:
             

         

     

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan