Helgen so far

Fredag: Var i skolan spm vanligt, gjorde ett engelska prov som inte kändes så bra, men skit samma. Sen på kvällen var jag på MUM's och spelade sällskapspel. Det var superkul! Anton och jag ville mest bara spela "Med andra ord" och vi förlorade bara en gång... Anton två eftersom vi bytte lag på slutet (haha!). Men det var skitkul, spleade mot Magnus, Uffe, Marianne, Marit, Sigrid och sen Anton också ;) Måste gäras om någongång.

Lördag: Idag sovde jag ut till 12 något. Det första jag gjorde på dagen var faktiskt att fara upp till VSK och åka längdskidor, mycket hurtigt av mig tycker jag :) Åkte totalt 4km och sen for pappa, mamma och jag till mormor och fikade. Nu ikväll har jag sett på film, "Fantastic four and the silver surfer" och "The hangover". Gillade båda, bra filmer!

V har flyttat TV:n idag också så nu står den i hallen utanför mitt rum. Det är lite irriterande men jag antar att man får drass med det i nån/några månader. Jag vet en som är nöjd i alla fall, Cissi-Lotta! Nu kan hon ligga hos mamma ute i "hallen", ligga i fönstret där OCH när hon blir trött på det är det bara att gå och lägga sig på min säng :)




What do tigers dreams of?
When they take a little tiger snooze
Do they dream of mauling zebras
Or Hallie Barry in her catwoman suit

Don't you worry your pretty striped head
Were gonna get you back to Tyson and your cozy tiger bed


// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan