Seg blogg

Ja, jag har en väldigt seg och tråkig blogg just nu och jag är medveten om det ;)
Idag har det inte varit en sån bra dag. Snöyra och sånt imorse så jag var nära på att stanna hemma, men jag pallrade mig till skolan ändå (tack och lov så kunde mamma köra mig till bussen). Dock hoppades jag och trodde att det skulle bli inställd idrott men icke då! Vi åkte stadsbuss upp till skyttis där vi åkte 2,5km. Det gick väldigt segt eftersom jag hade skidor med jätteåligt glid, ett riktigt bottennapp! Sen var det baraatt gå ner til skolan igen för att lyssna på inviduella val informationen där jag va väldigt nära på att somna när det berättades om turism.

Tack och lov (igen) så var mamma i stan och därför kunde hon köra mig hem! När jag kom hem bytte jag bara om och gick sedan ut och plumsade runt i snön och skottade åt kaninerna. Leonas bur var full med snö ändaupp till kompostgallrets kant och när man gick ut i djupsnön så räckte snön till midjan på en!!

Nu på kvällen har jag bara slappat. MEN jag har gjort min engelska läxa också, vi skulle skriva en inledning på en uppsats som ska handla om droger. Min inledning och rubrik blev lite flummig men det får duga! Nu är det bara englska glosorna som ska sitta, men jag tror jag övar på dom imorn nån gång när jag inte har tid!

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan