Skisser för sommaren

Jag har haft väldigt slappa dagar nu, vilket har varit väldigt skönt. Jag har för det mesta bara chillat runt i Docksta och insett att jag inte har så många att umgås med, men det gör inte så mycket när man tycker att det är helt okej att gå omkring själv, lyssna på musik och bara... gå.

Imorn blir det bio (Eclipse) med Lisa och Jessica. Det känns superskoj! Det var längesen vi gjorde något med vårt "stora"gäng men det är så det blir när folk är upptagna. Lisa, Jessica och jag ska i alla fall ladda upp med att se "Twilight" och "New Moon" på dagen och sen fara på "Ecplise" på kvällen. Awesome.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2010-07-04 klockan 17:44:42

Jajjamen, Som en vän är helt jävla underbar :D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan