Me and you - just us two

Idag har jag varit på bio med Lisa, Malin och Julia. Vi åt först på Max där vi cokså träffade Anton (eftersom han jobbar där). Jag träffade också på min gamla kurator. Sen drog vi till bion där jag mötte min svenskalärare... det är välsigt konstigt att se lärare ute i den "verkliga världen" har jag kommit fram till, precis som om jag förväntar mig att dom skulle bo i skolan eller nått. I alla fall så såg vi på "Sex and the City 2". Den var inte lika bra som första filmen, kanske lite lång men helt klart sevärd! Vi satt i alla fall och skrattade hela tiden.

Nu sitter jag här i min sköna säng och taggar inför morgondagen. Det kommer bli en helvetiskt lång dag, bokstavligt talat. Först ska jag upp vid 8 för att käka frukost och allt för kl 10 ska Marre och jag vara på rövarbyn och måla fula ansikten finare (haha, skämt å sido. Vi ska ansiktsmåla). Blir nog där fram till eftermiddagen för kl 16 ska jag åka till Kustladan och se på nationaldagsfirandet där. Sen kl 02 (ja, kl 2 på natten) ska jag sitta uppe och se MTV movie Awards! Det räcker till kl 06. Jag planerar att vara vaken i 24h, bara för att kunna säga att jag har varit det!

// Becka - Människan som aldrig behöver sova... eller inte?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan