Midsommarhelgen

Jag har haft en jättebra midsommarhelg med fins människor!
* I Torsdags så åt Lisa, jag, Marre och Elin tacos hos Lisa. Vi badade i Gällsta och vi var uppe länge på kvällen... tills klockan 7 på morgonen. Askul va det!
* I Fredags åt jag lunch hos mormor och sedan for jag till Lisa igen för att vara med henne och Malin. Vi spelade TP, badade i Lillvammsjön, sjöng Singstar och kollade på Mamma Mia.
* Igår slappade jag och såg på film och sånt. Såg på Johan Falk GSI, surprise surprise!
* Idag har jag också haft en slappardag. Har gått en promenad inne i Dockstas centrum och kommit på hur mycket jag gillar att bara gå och lyssna på musik! Sen har jag solat lite också men inte så mycket att jag har fått färg på mig, hm!

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan