Det här är min tid

Den här veckan har varit så konstig. Eftersom vi var lediga på måndagen så blev veckan mycket kortare, dessutom åkte jag hem med 11.40 bussen på tisdagen. Ändå känns det som om den här veckan har varit ganska jobbig, prestationsångest har spökat, mest över filmanalysen... och samhällen.

Sen hade jag tappat brt min engelskabok men, thank god, så hittade jag den igen. Sen har jag haft fullt upp med att baka också! Vi ska stå på julmarknaden med klassen så igår bakade jag och mamma en massa (176 knäck, 119 mörk ischoklad och 41 vita ischoklad) och idag efter skolan gjorde jag och Rämsy två kransar och när jag om hem gjorde jag 75 vita ischoklader till!

Nu ska jag mata kaniner, ställa in all choklad och annat på vinden och sedan frösöka sova så jag kan komma upp imornbitti!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Martin The Edge
2010-11-27 klockan 01:48:16

Hej!



Lite nattsudd - hur länge sover du i regel en ledig lördag?



Sov gott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan