Fotopromenads video

Idag var Marre, Bea och jag ute på en fotopromenad. Det var väldigt trevligt och verkligen vi måste göra oftare, det var nämligen väldigt längesen vi gjorde en sånhär kreativ promenad. I alla fall, nånstans i vår fina promenad kom jag på att jag kunde filma med min kamera (smart Becka!). Så jag filmade lite och så klippte jag ihop det till en film här hemma, så nu kan alla som vill gå fotopromenad med oss... typ, höhö. Enjoy!

EDIT: Youtube ville inte ha min video så jag håller på att ladda upp den på annat håll, den kommer upp snart!

EDIT 2:
ÄNTLIGEN så har jag lyckats ladda upp videon, finally. Musiksynket blev inte alls lika bra som det var första gången jag gjorde den (blev tvungen att göra om videon lite), men det viktiga är att den ligger uppe nu så... once again, enjoy! (Dock måste ni klicka upp den... höhö)

Fotopromenad from Rebecka Vigren on Vimeo.

// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan