Fyra själar på en frigolitdyna

Just nu känner jag mig grymt oansvarig för mitt skolarbete. Vi har matteprov imorgon och jag har inte ens tittat igenom det. Dock så glömde jag mitt skrivhäfte för matten på skolan (jag tog geografin istället, bra Becka!) och så tror jag inte att provet blir sådär jättesvårt... eller jag försöker övertala mig att det inte blir det i alla fall.

Idag var första gången på vår fina studiecirkel som Evelina, Markus, Emma och jag har tillsammans. Vi gick till paradisbadet för att motionssimma. Sanningsenligt kan jag säga att vi simmade ca 5 längder sen så låg vi och flöt på en frigolitgrej och snackade istället, rätt så nice faktiskt!

Men men. Nu ska jag ge mina kära kaniner lite mat och sedan ska jag försöka plugga lite matte direkt från boken, se lite 24 och SEN gå och lägga mig. Inte konstigt att jag är så trött på morgonen med tanke på vilken tid jag går och lägger mig. Skitsamma, det går ändå bara ut över mig (bra resonemang!).

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Emma
2010-09-29 klockan 18:29:29

haha, tkr det var en lyckad simtur jag x] haha.



och förresten, ett tips, låt aldrig Markus komma i närheten av dina kaniner! ;o

Kommentar av: FATMA | underhållning
2010-09-30 klockan 19:12:16

Söker du en ny bloggdesign? I så fall har jag kommit rätt. :) Jag säljer proffsiga designer efter dina önskningar. För billigt pris. Du kan läsa mer här: http://fatmas.blogg.se/bestalldesign




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan