I'll be your solace

Kämpe dag idag!
Förmiddagen var dock väldigt slapp och skön men sen så började jag knåpa ihop mitt "masterpiece". Då ska jag också förklara vad jag menar med det! Det är en tavla jag håller på att göra med foton från gatufesten m.m, MArtin Stenmarcks autograf, Kent plektrumet som jag fångade m.m. Den är nästan klar nu och jag lovar, jag ska fota den så fort den är klar! Efter jag jobbat på min fina tavla så for jag upp och red. En skritt tur på Tiffy, inga konstigheter.

Efter ridningen kom jag hem, rengjorde mina gymaskor, käkade en kallkorv och drog med Lisa till Dockstas LILLA gympsal för ett boxercise pass! Jag tror i alla fall vi hade roligaste av alla där, vi skrattade och peppade varandra hela tiden. Det var jobbigt som tusan men så värt det. Hela kroppen är helt avslappnad och trött nu, Dock krampar mina händer fortfarande om jag spänner mig, haha. Jag gissar att jag kommer ha GRYM träningsvärk imorgon!

// Becka, a.k.a Karate-Kid


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan