Tv-serie junkie

Jag är väldigt nöjd med mig själv just nu. Jag har kollat färdigt på säsong två av 24 (som var awesome!) och inte nog med det, jag har skrivit klart historia rapporten som ska vara inlämnad NÄSTA vecka, så jag är väl förberedd (okej jag har inte skrivit källorna än men jag använde typ bara en så jag ska kolla med lärarn hur jag ska skriva det). Sen så är det helg imorgon OCH Greys Anatomy börjar imorgon (som jag har väntat! <3) OCH jag kan börja kolla på säsong tre av 24!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2010-09-24 klockan 17:23:12

totally awesome! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan