Fin dag

Jag har haft en väldigt fin födelsedag idag faktiskt.
Känner mig bara så lycklig över det mesta! Min familj, mina vänner, min klass, mig själv.

Trots ett svårt svenska prov så vägdes det upp till fullgrad av trevliga människor, middag med fina vänner och sedan få lyssna på Antons föreläsning där han brilljerade!

Trött och nöjd går jag nu strax till sängs.
Jag bjuder på en bild som jag tog på fem sekunder ungefär bara för att ni ska ha nå fint att titta på. Det är jag med alla mina presenter som jag fick imorse; påslakan, solglasögon, pengar, presentkort, sockar och nån luktgrej som jag tror ska fungera som prydnad!


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2011-04-14 klockan 14:21:28

Du är så col för du är 18!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan