Söndag

I min fina goda hjärna hade jag planerat att göra lite på The Trip (eller som den nu kallas: "Abomination" eller "Det-som-inte-får-nämnas-vid-namn". Kärt barn har många namn). Det slutade med att jag skrev ca 2 meningar på det där fina arbetet, well done.

Istället har jag gjort lite körkortsteori som gick ganska bra! Funderar på att sitta uppe nå timme till bara för att få godkänt på den där dumma Fas B så jag kan göra min körlärare glad imorgon.

Annars har det bara flytit på som en vanlig söndag; Mjukiskläder hela dan, kaksmet, chill och uppladdning inför resten av veckan som kommer. Imorgon fyller Evelina förresten 18 år också, stor flicka!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan