Heartbreak warfare

För några dagar sen åskade det på ganska bra här i Docksta och jag lyckades ta några tuffa bilder på åskvädret. Tyvärr har jag inte orken till att lägga upp dom, tråkigt men sant. Har redan läxa som jag halvignorerar och dessutom börjar jag dra på mig en förkylning, inte bra, inte okej. Har mest bara lust att ligga i min säng och se på 24 hela dan men icke, ligger för övrigt redan i sängen och funderar på om jag ska se nå avsnitt eller bara försöka sova. Jag som brukar gå och lägga mig vid tolv halv ett, vad är det här?! Skyller på inventeringen på ICA.

Kommentarer
Kommentar av: byrianne [foto & mode]
2011-09-04 klockan 17:54:51

är nikon d90 bra ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan