Inspirationsbok

Det är alltså den här jag sysslar med när jag inte sover eller går i skolan, det här är anledningen till att bloggen har uteblivit lite. Jag håller på att bygga mig själv en inspirationsbok som jag kan kolla i när jag behöver den där lilla extra kreativiteten, eller när jag bara känner för det. Det är otroligt roligt att jobba med den, att skapa saker är något Kag verkligen brinner för!

Boken innehåller allt från mina egna texter och bilder, till mina favoritfotografers snyggaste verk och dikter som har använts som inspiration till skoluppgifter. Dom numrera ni kanske ser är min "before I die" lista, även kallad "mina drömmar" listan. Toppenbra syssla för mig just nu när jag känner mig sisådär tills mods.

Kan tillägga att bilderna som ni ser i boken är tagna av Emelie Ohlsson (min ständiga inspirationskälla och fotoförebild), Leo Gren och Jason Christopher.


Kommentarer
Kommentar av: ANNA'S FOTO
2011-12-10 klockan 15:58:22

Sv: tack så jättemycket för tipset! vad fin din blev! Jag msåte verklgien göra en när jag har tid, tack åter igen för tipset! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan